איך לתקן את המצב אם היזם לא יכול להתמודד, ואילו צעדים חשובים לקידום מוצלח של חנות מקוונת?

Developer can't handle it? Find out how to fix it!

למען האמת, המצב לא נעים, אבל, למרבה הצער, די אופייני, במיוחד כאשר הם מנסים לחסוך במומחים. יש כאן כמה נקודות חשובות לפתור.

ראשית, לפי המצב הנוכחי: אם מתכנת אומר שהוא לא יכול לבצע חלקים פונקציונליים של הפרויקט, סביר להניח שהמשימה מתוארת בצורה גרועה במפרט הטכני, או שהוא פשוט לא יודע איך ליישם אותה. לוורדפרס יש תוספים המאפשרים לך להתאים באופן גמיש אזורים ועלויות משלוח ולעזור לך לחבר מערכות תשלום שונות. כאן אתה צריך לחפש מומחה אחר שבאמת מכיר את הפלטפורמה.

שנית, אימון. אם קבלן מסרב להקליט הדרכות וידאו, זה מוזר. מצאו מישהו אחר שיקליט את הסרטונים האלה, או הזמינו הדרכה פרטנית לעובדים שלכם – זה לא כל כך יקר והרבה יותר נוח מלהסתמך על מישהו שלא עושה כלום.

אתה איש עסקים. אבל לא ראיתי מילה אחת על פיתוח אסטרטגיית קידום. כל תשומת הלב הושקעה בעיצוב ואספקה. לעיצוב של חנות מקוונת אין הרבה משמעות, ורק צריך לתכנת מחדש את דרכי המשלוח והתשלום. האם אתה יוצר אתר בשלוש שפות או פשוט מכניס כפתור לתרגום? אם האתר פועל במלואו בשלוש שפות, הדגש העיקרי צריך להיות במחקר חיפוש. בישראל יש כ-8 מיליון. משתמשי גוגל. יתרה מכך, מדובר באנשים שמחפשים סחורה בעצמם ולא רק ב-Merchant. אז אתה צריך לערוך מחקר חקרני עבור שלוש שפות. קודם כל בעברית. פתח ליבה סמנטית, ליבה של מילות מפתח שאנשים מקלידים בחיפוש. ובהתבסס על הליבה, לפתח את מבנה האתר, תוכן לדפי הקטלוג, תוכן לדפי המוצר. לפתח אסטרטגיה לקידום SEO ו-PPC.

אם תפתחו נכון אסטרטגיית קידום בגוגל ותעקבו אחריה בקפדנות, אז עם הזמן תקבלו לקוחות מחיפוש טבעי ולא תצטרכו כל הזמן לזרוק כסף על הסוחר.

מהיר, איכותי ולא יקר.
אתה כבר חושב על העתיד? בהצלחה. כתבו והתקשרו.
האתר שלי: https://neolines.co.il

Translate »
Scroll to Top
דילוג לתוכן