סקירת הפרויקט: מחנה ספורט-טכני לילדים “AVTOSTART”
מחנה הספורט-טכני לילדים “AVTOSTART” מהווה פלטפורמה חינוכית מתקדמת המיועדת לפיתוח מיומנויות נהיגה בקרב ילדים על קטנועים, טרקטורונים וקארטינג, תוך שילוב תוכנית לימודים מקיפה בנושא בטיחות בדרכים וכללי התנועה. במשך 9 שנים, חברת Neolines סיפקה תמיכה מקיפה לפרויקט, כולל קידום אתרים (SEO), קמפיינים ממומנים (PPC), תחזוקת האתר וניהול מרכז העיתונות. כל מחזור של המחנה תועד באמצעות תצלומים, סרטונים וביקורות הורים וילדים, אשר הופצו באופן אסטרטגי בפלטפורמות דיגיטליות שונות לצורך הרחבת קהל היעד והגברת המעורבות.
אסטרטגיית קידום אתרים
איסוף וניתוח מילות מפתח
במסגרת מחקר שוק מעמיק, בוצע מיפוי רחב של ביטויי חיפוש רלוונטיים הקשורים ל:
- מחנות ספורט לילדים
- לימודי נהיגה לילדים (קארטינג, טרקטורונים, קטנועים)
- בטיחות בדרכים וחינוך תעבורתי לילדים
הנתונים שנאספו שימשו לבניית גרעין סמנטי המותאם למבנה האתר, תוך ניצול חכם של מילות מפתח בעלי נפח חיפוש גבוה ומתחרים מועטים.
בנוסף, ניתוח תחרותי גילה פערים בתעשייה שאפשרו גישה לאסטרטגיות חדשניות של קידום מול מחנות דומים באזור.
מיפוי מדויק של מילות מפתח לדפי נחיתה כגון “תוכנית המחנה”, “תחרויות”, “מידע להורים” ו”פרופילי מדריכים” שיפר את הנראות במנועי החיפוש ואת חוויית המשתמש.
פיתוח וארגון תוכן
גובשה אסטרטגיית תוכן מקיפה שכללה:
- יצירת תוכן איכותי ואופטימיזציה SEO לכל מקטעי האתר, עם דגש מיוחד על נושאי בטיחות בדרכים ופעילויות המחנה
- עדכון שוטף של התכנים, כולל הוספת תמונות, סרטונים וכתבות בלוג על כל מחזור מחנה, כדי לשמור על רלוונטיות גבוהה למנועי החיפוש ולמשוך את תשומת לבם של הורים וילדים
SEO טכני ואופטימיזציה באתר
- בוצעו ביקורות טכניות קפדניות להבטחת תאימות מלאה לדרישות האלגוריתמים של Google, כולל שיפור מהירות טעינה והתאמה למכשירים ניידים
- הוגדר מבנה קישורים פנימיים המאפשר ניווט אינטואיטיבי ונגישות גבוהה הן לגולשים והן לזחלני מנועי החיפוש
תחזוקה שוטפת של SEO וניהול תוכן
- מרכז העיתונות ניהל עדכונים יומיים עם תכנים אקטואליים, דיווחים, תמונות, סרטונים וחוות דעת של משתתפים
- פלטפורמות מדיה חברתית (Facebook, Instagram, VKontakte, YouTube) שימשו ככלי להגברת החשיפה האורגנית באמצעות פוסטים מותאמים ל-SEO
קמפיינים ממומנים (PPC)
- Neolines השיקה קמפיינים ממוקדים במיוחד לקידום מחזורי המחנה, תחרויות ואירועי בטיחות בדרכים
- עוצבו באנרים מונפשים ופרסומות אינטראקטיביות שיצרו מעורבות מרבית והובילו תנועה לדפי ההרשמה
- אופטימיזציה מתמשכת של הקמפיינים אפשרה לשפר את שיעור ההקלקה (CTR) ולהוריד את העלויות להמרה
גלריית מחנה הספורט-טכני לילדים “AVTOSTART”
ארכיטקטורת מידע של האתר
מסגרת מבנה האתר: המפגש בין ליבה סמנטית, עיצוב ויעדים עסקיים
אסטרטגיית יצירת לידים
קידום אירועים
צוות ה-SEO והשיווק עבד בשיתוף פעולה הדוק עם מארגני מחנה הספורט-טכני לילדים כדי לקדם אירועים מקומיים כגון תחרות הבטיחות “Brain-Ring” ואירוע “Quads Cross”, אשר קודמו דרך ערוצים מקומיים וארציים מקוונים. אירועים אלו תרמו להגברת העניין וליצירת לידים ישירים להירשמות למחנה.
דפי הנחיתה הותאמו במיוחד לשאלות ולדאגות של ההורים בנוגע לבטיחות הילדים וליתרונות החינוכיים של המחנה.
אסטרטגיית PPC
קמפיינים ממומנים ממוקדים גיאוגרפית הופעלו ברשתות החיפוש והפרסום, תוך מיקוד באזורים בהם ההורים עשויים להתעניין בקורסי נהיגה לילדים ובמחנות קיץ.
בדיקות A/B מתמשכות אפשרו לחדד את עותקי המודעות והעיצוב היצירתי, מה שגרם לשיפור בשיעורי ההמרה והוריד את העלות לליד.
שיווק תוכן ליצירת לידים
פוסטים בבלוגים ומאמרים אינפורמטיביים בנוגע לבטיחות בדרכים, מיומנויות נהיגה ויתרונות המחנה פורסמו באופן שוטף. מאמרים אלה עזרו למשוך את ההורים דרך תוצאות חיפוש אורגניות, ו-CTAs ממומנים היטב הצליחו להמיר את התנועה ללידים.
היו גם שימושים מרובים בליד-מגניטים, כגון מדריכים להורדה בנושא בטיחות נהיגה לילדים, אשר שימשו גם ככלי אפקטיבי לאיסוף פרטי קשר.
פיתוח מבנה האתר
פיתוח אסטרטגיה שיווקית
לימוד ילדים לרכוב על קטנועים וטרקטרונים
מקרה פרויקט וידאו: מחנה ספורט וטכני לילדים “AVTOSTART”
מַסְקָנָה
שיתוף הפעולה בן 9 השנים בין Neolines למחנה “AVTOSTART” היה מוצלח ביותר, הן מבחינת נראות מקוונת והן מבחינת יצירת לידים. באמצעות שילוב של שירותי SEO חזקים, קמפיינים PPC ופיתוח תוכן מתמשך, המחנה נהנה מצמיחה מתמשכת הן בתנועה והן בהרשמות. פרויקט זה מציג את יכולת Neolines לתמוך במותג מפיתוח ראשוני ועד לניהול מתמשך ולהרחבת השיווק הדיגיטלי.
פרויקטים שפותחו עם חברה זו
מקרה מבחן: מרכז תעמולה לבטיחות ילדים – פרויקט שמטרתו לפתח תרבות של בטיחות בדרכים בקרב ילדים ובני נוער
מרכז ההסברה לביטחון ילדים הוא פרויקט ייחודי שנועד לפתח תרבות של בטיחות בדרכים בקרב ילדים ונוער. המרכז מציע מגוון רחב של מוצרים מותאמים למוסדות חינוך: ערי הולכי רגל, ערים ניידות לתחבורה, ספרי לימוד, סיפורי אודיו, פלאשרים, משחקים חינוכיים, פוסטרים, ציוד ומזכרות שמיועדים ללימוד אינטראקטיבי של עקרונות ההתנהגות הבטיחותית בדרכים. במסגרת קידום ה-SEO, מתבצע ניתוח מעמיק של מילות מפתח וסביבת התחרות, נבנה ליבת סמנטיקה ומבצע מיפוי, מה שמאפשר כיסוי מקסימלי של קהל היעד.
האתר בפלטפורמת דרופל מותאם לקידום אתרים ו
כאן גם פרויקטים שפותחו בנושא של אתר לילדים
מקרה מבחן: Education To Industry – חברה מתמחה המספקת הזדמנויות התמחות ייחודיות לסטודנטים בחברות תעשייתיות מובילות
היו גם פרויקטי צדקה לילדים
מקרה מבחן: DetFond – קרן פיננסית שמטרתה לתמוך בילדים עם אוטיזם ובמשפחותיהם, שנוצרה בהשתתפות החברה שלנו
DetFond הוא קרן פיננסית מתמחה, שנועדה לתמוך בילדים עם אוטיזם ובמשפחותיהם, אשר הוקמה בשיתוף פעולה עם חברתנו. פיתחנו את האתר של הקרן על פלטפורמת Drupal, תוך מתן דגש על עיצוב UX/UI אינטואיטיבי ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כדי להבטיח הגעה מקסימלית לקהל היעד. האתר כולל סעיפים המוקדשים למימון תוכניות שיקום, יוזמות חינוכיות ושיטות תמיכה שונות שסייעו לילדים עם אוטיזם להתפתח ולהשתלב חברתית. במהלך קידום הקרן, בוצע ניתוח מילות מפתח וסביבת התחרות, נבנה ליבת סמנטיקה ומיפוי, מה שאפשר להתאים את התוכן לבקשות חיפוש ממוקדות ולשפר את נראות האתר במנועי החיפוש. כתיבה שיווקית מקיפה ואסטרטגיית שיווק תוכן עם דגש על תמיכה פיננסית ומילות מפתח עיקריות הקשורות לאוטיזם סייעו למשוך תשומת לב למשימת הקרן ולהגדיל את נפח התרומות.
מקרה מבחן: FREEDOM – מרכז שיקום חינם לצעירים שמטרתו שחרור מהתמכרויות שונות, לרבות התמכרות לסמים, אלכוהוליזם, עישון והתמכרות למשחקי מחשב