קידום אתרים ותהליכי שיווק דיגיטליים
מנכ”ל ניתוח מילות מפתח ומתחרים
כדי למקסם את הנראות, ביצענו ניתוח מילת מפתח ומתחרים מעמיק, וזיהינו כ-1,500 מילות מפתח אסטרטגיות בקטגוריות מוצרים. ההתמקדות הייתה במונחים בעלי המרה גבוהה, ספציפית לתעשייה כדי למשוך לקוחות המחפשים תרנים מיוחדים במגזרים כמו כיבוי אש וטלקומוניקציה. ניתוח מתחרים הודיע לאסטרטגיית המיצוב שלנו כדי להדגיש את היתרונות ההנדסיים של Pnevmomachta, מה שמאפשר לחנות להתבלט כספקית מתמחה של פתרונות תורן פניאומטיים.
Gallars of the Pneumatic Mast – חנות מקוונת לעיצוב, ייצור וייצור של תרנים טלסקופיים פניאומטיים
מיפוי תוכן ומבנה האתר
חנות האונליין נבנתה סביב מילות מפתח סמנטיות מרכזיות, מה שיצר ניווט קל וחוויה ידידותית למשתמש:
- אודות החברה
- תרנים למערכות כיבוי אש
- תרנים לבנייה
- תרנים לתאורה ופנסים
- תרנים לאנטנות
- תרנים לתקשורת
- תרנים לשעת חירום ומצבי חירום (EMERCOM)
- חומרים ותהליכי ייצור
- שירותי התקנה
- פתרונות “עד המפתח”
- גלריית תמונות
- בלוג
- פרטי יצירת קשר
סעיפים נוספים כיסו היבטים מרכזיים כמו חומרים, בטיחות ותסריטי שימוש, על מנת להציע חווית רכישה שלמה לקונים טכניים.
SEO טכני ופיתוח האתר
אתר האי-קומרס, שנבנה על פלטפורמת דרופל (Drupal) עם HTML, CSS ו-PHP, עבר אופטימיזציה מלאה למנועי חיפוש ולביצועים, ואיפשר למשתמשים לנווט, לחפש ולסנן מוצרים ביעילות.
מאוחר יותר בוצע עיצוב מחדש שהוסיף שיפור בניידות (mobile responsiveness), תהליך רכישה מהיר יותר ותכונות UI/UX משופרות להגברת שימור הלקוחות והמרות.
יצירת תוכן
אסטרטגיית התוכן התמקדה בתיאורים מדעיים מדויקים וטקסטים מותאמי SEO, שעזרו לקונים פוטנציאליים להבין את המאפיינים והיתרונות הטכניים של כל סוג תורן. פוסטים בבלוג, תיאורי מוצרים מפורטים ותובנות מהתעשייה מיצבו את Pnevmomachta כמומחית בייצור תרנים פנאומטיים.
מדד אמון ומוניטין של Pnevmomachta
מהירות טעינת האתר Pnevmomachta
קמפיינים ממומנים ותמיכה ברשתות חברתיות
קמפיינים ממומנים (PPC)
כדי להניע תנועה ממוקדת נוספת, הושק קמפיין PPC חזק שהתמקד במילות מפתח בעלות כוונת רכישה גבוהה, כגון: “רכישת תרנים פנאומטיים”, “תרנים לכיבוי אש למכירה” ו”ספקי תרני אנטנה”. המודעות אורגנו לפי סוג התרנים והשימושים שלהם, מה שהעלה את הרלוונטיות ואת שיעור ההקלקות. המדדים שנמדדו כללו:
- שיעור הקלקות (CTR): באמצעות בדיקות A/B הושג שיעור עקבי שעלה על 5%.
- אופטימיזציית יחס המרה (CRO): דפי נחיתה מותאמים לכל קבוצת מודעות שיפרו את ההמרות ביותר מ-20%.
- עלות לליד (CPL): האופטימיזציה הושגה על ידי הקצאת תקציב מחדש לחלקים שהניבו את הביצועים הטובים ביותר.
נוכחות ברשתות חברתיות
הנוכחות של המותג ברשתות החברתיות, כולל LinkedIn ו-Facebook, תרמה להעלאת המודעות בקרב אנשי מקצוע מהתעשייה ולקוחות פוטנציאליים. התוכן כלל:
- הדגשת מוצרים והדגמות: הצגת מאפיינים הנדסיים ייחודיים ושימושים מציאותיים.
- סיפורי הצלחה של לקוחות: מקרים אמיתיים שהגבירו את האמון והראו את האמינות.
- חדשות ומגמות בתעשייה: תוכן מעניין על חידושים בתחום הבנייה, חירום ותקשורת.
-
ניהול מדיה חברתית עבור Pnevmomachta
מדדי ביצועים מעל 17 שנים
חנות המסחר האלקטרוני ראתה רווחים משמעותיים באמצעות שילוב של אסטרטגיות SEO, PPC ואסטרטגיות מדיה חברתית:
- Organic Traffic Growth: +65%
- Organic Sessions: +55%
- Overall Sessions: +50%
- Keyword Visibility: Increased by 1,500+ keywords in Google rankings
- Top 5 Keywords Performance: +60%
- Impressions Growth: +40%
- PPC Click Growth: +35%
- New Users: +75%
- Returning Users: +50%
- Social Media Follower Growth: +150% in five years
סיכום
במשך 17 שנים, Pnevmomachta הסתמכה על Neolines לחיזוק הנוכחות המקוונת שלה ולהגדלת נתח השוק שלה. אסטרטגיה רב-ערוצית זו, המשלבת SEO, PPC ורשתות חברתיות, מיצבה את Pnevmomachta כמובילה בשוק התורנים הפנאומטיים, תוך ניצול מסחר אלקטרוני למתן מענה יעיל לצרכים של המגזרים התעשייתיים והחירום.