Single Blog

  • Home
  • SEO-מה לא עובד ב

SEO-מה לא עובד ב

neolines October 18, 2020 9 Comments

SEO-קישורים באיכות נמוכה אינם עובדים ב

אני מאמין שבקידום אתרים, האיכות חשובה, לא הכמות. אותו עיקרון חל על השגת קישורים. אם אתה עומד בפני בחירה: קבל 10 קישורים לא טובים מכמה משאבים לא ידועים או קבל קישור אחד, אך מאתר נושאי טוב מהאזור שלך – אני ממליץ ללכת לתרחיש השני ולקבל קישור אחד. זאת בשל העובדה שמספר רב של קישורים ממשאבים בלתי הולמים יעניקו לך פחות תשואה מאשר קישור יחיד באיכות גבוהה

SEO-קידום מאפייני התנהגות אינו פועל ב

בשנה הרחוקה הציגו מנועי החיפוש אלגוריתם דירוג המבוסס על מאפייני התנהגות. מנוע החיפוש נתן מיקומים בתוצאות לאותם אתרים בעלי המאפיינים הללו גבוהים יותר ממתחריהם. מה עשו בעלי אתרים ומשווקיהם? זה נכון: הם החלו לסיים את דפיהם ולגדל אינדיקטורים באופן מלאכותי. זה נתן תוצאה, לזמן מה, אך לאחר מכן מנועי החיפוש החלו לחסום את כל המשאבים המשתמשים בבגידה של אינדיקטורים התנהגותיי

ועכשיו, כמו בעבר, אני לא ממליץ להשתמש בצ’יט בקידום אתרים של החברה שלך. הסיבה לכך היא שבטווח הארוך הסיכונים גבוהים יותר מהתשואות הפוטנציאל

לא עובד בדואר זבל של מילות מפתח SEO

מה זאת אומרת דואר זבל יתר? זה כאשר נוספות יותר מדי מילות מפתח לטקסט של הדף, ובכך פוגעות באיכות הטקסט ומפחיתות את הקריאות שלו. אם אתה עדיין כותב כך באתר שלך, אז יש לי חדשות רעות עבורך וכנראה שהאתר שלך ספאם מדי עם מילות מפתח ואתה מאבד כמות ניכרת של תנועה ולקוחות

לא עובד בתוכן SEO שנכתב רק לשם קבלת תנועה

נקודה זו זורמת בצורה חלקה מהקודמת. פעם זה היה פופולרי לכתוב מאמרים ולאסוף דפים באתרים, שהורכבו ממכלול מילות מפתח גדול וכמות מידע קטנה מאוד שימושית למבקר באתר. כך, התברר שאנשים נכנסו לאתר, לא קיבלו תשובות לשאלותיהם והלכו לחפש תשובות נוספות

מנועי החיפוש ראו מגמה זו והודיעו כי כעת יתרונות בתוצאות החיפוש יינתנו לאותם משאבים אשר בתכנם נענו לבקשת הלקוח ומסוגלים לשמר את המבקר

 

Leave Comment

Translate »
Skip to content